We weten dat uw bedrijf niet kan stoppen. Met IVECO ON Uptime kunt u de uptime van uw voertuig monitoren en optimaliseren. We hebben een reeks services ontworpen die altijd beschikbaar zijn om u te ondersteunen in geval van een voertuigprobleem.
U bent nooit alleen, ons Customer Center helpt u om uw voertuig op de weg te houden en biedt alle hulp die u nodig heeft.
Wanneer u kiest voor IVECO Top Care kunt u als premium klant rekenen op technische ondersteuning binnen 6 uur om uw voertuig weer op de weg brengen.
Tool voor diagnose op afstand. Teleservices en draadloze software-updates bieden u de mogelijkheid proactief de inzet van uw voertuigen te maximaliseren door te anticiperen op mogelijke defecten en stilstand.
Het IVECO Customer Center is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar en biedt assistentie in 36 Europese landen om klanten te helpen hun voertuig op de weg te houden.
Een team van 80 operators garandeert een directe reactie in 10 talen en activeert het IVECO-servicecentrum dat zich het dichtst bij het storingspunt bevindt. Tijdens het assistentieproces houdt het Customer Center u op de hoogte van de voortgang en garandeert het dat het voertuig zo snel mogelijk weer in gebruik wordt gebracht.
De IVECO Non-Stop App kan ook worden gebruikt om gewone reparatiewerkzaamheden aan uw voertuig te boeken - niet alleen in geval van nood. Selecteer het tijdvak en de locatie, en de app geeft u een bevestiging van de boeking.