IVECO neemt het voortouw met IVECO LIVE CHANNEL, het nieuwe uitzendplatform voor de transportwereld.
Het nieuwe IVECO LIVE CHANNEL biedt een virtueel thuis voor IVECO-klanten en -volgers om elkaar te ontmoeten, met elkaar in contact te komen en te genieten van de volledige merkbeleving.
IVECO heeft een kans gezien om de digitale transformatie van de klantinteractie in de industrie te leiden in de huidige uitdagende situatie en digitaliseringstrends: het merk heeft in recordtijd een nieuw uitzendplatform gecreëerd om zijn relatie met klanten en de transportwereld verder te ontwikkelen.
Turijn, 22 oktober 2020
IVECO loopt voorop in de digitale transformatie van klantinteractie en lanceert vandaag IVECO LIVE CHANNEL, zijn nieuwe uitzendplatform - een primeur in de industrie - gewijd aan de gemeenschap van het merk en aan de transportwereld.
In een tijd van radicale transformatie, waarin de pandemie de trend van digitalisering heeft versneld en mensen en bedrijven in de virtuele wereld heeft geduwd, heeft IVECO een kans gezien om een geheel nieuwe manier te creëren om de relatie met klanten, de industrie, voertuigliefhebbers en het grote publiek te ontwikkelen.
Het nieuwe IVECO LIVE CHANNEL werd in recordtijd ontwikkeld en lanceert vandaag zijn wereldwijde Engelstalige kanaal. Secties die gewijd zijn aan Frankrijk, Spanje, Duitsland, Italië en Polen zullen volgen en bieden landspecifieke content in de lokale taal.
Thomas Hilse, IVECO Brand President, zei: "Bij IVECO willen we het voortouw nemen, ook in de overgang naar digitale oplossingen: het IVECO LIVE CHANNEL is een nieuw virtueel thuis voor ons merk waar we onze klanten op een nieuwe manier kunnen ontmoeten en betrekken en hen in staat stellen om de fascinerende wereld van IVECO te ontdekken in een entertainmentachtig medium. Dit is niet alleen een middel om sociale afstand te nemen: het is echt de toekomst!”
"IVECO LIVE CHANNEL is een echt webkanaal dat is gecreëerd om onze klanten en de transportwereld te betrekken, te informeren, te vermaken en te interageren, voegde Maria Laura Iascone, Global Brand Marketing Director van IVECO, eraan toe. "We hebben het benaderd als een TV-kanaal, met een uitzendschema en een redactieplan dat voortdurend zal worden vernieuwd".
IVECO LIVE CHANNEL zal on-demand video's uitzenden over alle aspecten van de activiteiten van het merk en de digitale evenementen in live-streaming uitzenden, ondersteund door interactieve tools. Het zal ook een virtueel leslokaal bieden waar IVECO zijn opleidingsactiviteiten voor verkopers zal ontplooien.
Het schema van de zender geeft toegang tot het volledige video-archief van IVECO, georganiseerd in zes categorieën:
• DON’T STOP EMOTION: opnames en video's van de evenementen en congressen van het
merk;
• DON’T STOP PLANET: video's over de activiteiten en initiatieven van IVECO op het gebied
van duurzaamheid;
• DON’T STOP LEARNING: voor educatieve video's, trainingen en workshops;
• DON’T STOP PRODUCT: voor video's van de producten en diensten van IVECO;
• DON’T STOP CONFERENCE: voor livestreaming en opnames van conferenties,
persevenementen en interviews;
• DON’T STOP STORIES: om het rijke erfgoed van IVECO te herbeleven door middel van
historische video's.
IVECO LIVE CHANNEL zal een plaats op de eerste rij bieden aan IVECO's livestreamed evenementen voor klanten, IVECO chauffeurs, journalisten, volgers van de sociale media en transportliefhebbers. Dit zullen echte digitale evenementen zijn, waarbij de deelnemers zich registreren voor het bijwonen en ontvangen van conferentiemateriaal en deelnemen aan de real-time interactieve polls.
Het nieuwe kanaal zal ook het nieuwe platform bieden waar IVECO zijn digitale opleidingsprogramma's voor verkopers zal migreren, waarbij gebruik wordt gemaakt van geavanceerde onderwijs- en evaluatie-instrumenten.
IVECO LIVE CHANNEL is live, en biedt al een uitgebreide keuze aan video's om op verzoek te bekijken : https://ivecolivechannel.com/